Wednesday, August 22, 2012

C i N t A

CINTA??? mungkin remaja yang sebaya dengan aku tercari-cari ape makna cinta tersebut. dan...mereka cuba merasai cinta tersebut. dan....ada juga yang sedang hanyut dengan cinta tersebut. tapi aku pula masih sedang memikirkan apa aku perlu cari masa sekarang atau cari pada masa yang sesuai iaitu bila ak da besar nanti..puas penat dok pikir naik jemu otak aku ni,..akhirnye aku dapat jwapan sndiri,..jwapan ni dari otak aku yang waras dan bukan dari hati aku yg penuh dengan hawa nafsu dan mengikut kehendak batin je,..hahaha,.kadang macam bodoh je kan kalo dok pikir pasal bnde mengarut ni,..nak tahu ap yg aku buat,..ni ha,..aku plih untuk cari pasangan hidup masa aku besar nnti,..kecik2 ni xnak la,..buang masa je,..baik sayang mak ayah puas2 sbb nnti da kahwin kena syg suami pulak,..ssh nnti,..huhu,.. k la nak g mndi,.. da maghrib,..nnti ak smbg pulak sbb bnyk lgi kesah kenapa ak da tak pedulikn cinta yg remeh temeh ni,.bye2,.. ak chau lu,..

No comments:

Post a Comment